3D Games: Volume 1: Real-Time Rendering and Software Technology
Catégorie: Bandes dessinées, Histoire
Auteur: Steve Collings, Raven Gregory
Éditeur: Kaiu Shirai
Publié: 2017-08-09
Écrivain: Jessica Brody, Elena Aitken
Langue: Latin, Serbe, Basque
Format: eBook Kindle, Livre audio
Auteur: Steve Collings, Raven Gregory
Éditeur: Kaiu Shirai
Publié: 2017-08-09
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3D rendering - Traduction en français - exemples anglais | Reverso ... - With his perfect mastery of 3D rendering softwares, Italian artist Michele Durazzi creates stunning surreal and minimalist worlds. He composes landscapes where ...
- 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics - Eberly, David H. - Livres - 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics
Contribution to the study of visualization of real and virtual environments with an extended field-of-view - 7 mars 2015 ... 3.1.1 Building a projection suitable for wide FoV real-time rendering . 49 ... 4.3 Our novel approach: stereo compatible volume clipping . . . . . . . . . . 67 ... rial experience for new gameplay in video games or augmented reality games. Besides,. 1 ... matical relation between a plane and a point of the 3D space.
Substance | Logiciel de textures 3D - Suite très complète, Substance intègre tout ce dont les artistes ont besoin pour créer des matières 3D. Développée à l’origine pour l’industrie du jeu vidéo et celle du cinéma, où elle est devenue la solution de référence en matière de textures 3D, Substance est aujourd’hui présente dans les secteurs de l’habillement et de la chaussure, de la grande distribution, de l’ingénierie des transports, de la conception de produits et de l’architecture.
3D Games. Real-time rendering and software technology, volume 1, avec CD-ROM - Alan Watt - This book is a comprehensive treatment of modern 3D games technology. It concentrates on:• real-time rendering, or the necessary enhancements of 3D graphics to enable rendering at interactive rates;• topics from areas such as Al, physics and collision detection, that are used in games;•
Contributions to the study of the visualization of real and virtual environments with an extended field of view - 3.1.1 Building a projection suitable for wide FoV real-time rendering . 49 ... 4.3 Our novel approach: stereo compatible volume clipping . . . . . . . . . . 67 ... Mapping one direction of 3D space is equivalent to mapping a point on a unit sphere ... Figure 1.26 – Fisheye quake is a modification of the ID software's game Quake. Van.
Olivier Prat - senior 3D rendering engineer - ALSIM | LinkedIn - Voir le profil de Olivier Prat sur LinkedIn, le plus grand réseau professionnel mondial. Olivier a 9 postes sur son profil. Consultez le profil complet sur LinkedIn et découvrez les relations de Olivier, ainsi que des emplois dans des entreprises similaires.
Søren Vinther Poulsen - Senior Software Engineer - Self-employed | LinkedIn - Voir le profil de Søren Vinther Poulsen sur LinkedIn, le plus grand réseau professionnel mondial. Søren Vinther a 4 postes sur son profil. Consultez le profil complet sur LinkedIn et découvrez les relations de Søren Vinther, ainsi que des emplois dans des entreprises similaires.
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